Trasig kamera och första skoldagen


Hej på er! Idag var det dags för skolan att dra igång igen. Woho, no not really. Har alltså gått halva min gymnasietid nu och det känns som att jag precis började, galet! 
Tänkte även informera lite kort att min kamera bestämt sig för att ge med sig så det kommer inte bli mycket ordentliga systemkamerabilder från min sida på ett tag. Men det lär väl inte bli så annorlunda då jag ändå knappt fotat med min kamera den senaste tiden haha. Nu ska jag sova några timmar innan sista dagen i skolan för denna veckan. Godnatt, pussss

/ Cassie 

Kommentarer
RMCK - en skönhetsblogg säger:

Åh vad segt med en trasig kamera! :(

Sv; Tack snälla!

2015-01-11 | 14:57:27
Bloggadress: http://rmck.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback