Some shit about me



Snabbfakta om mig - Är en glad tjej som älskar sovmorgon, resa och att umgås. Jag tycker om godis väldigt mycket men bj glass slår nog allt ändå. Jag är rädd för sprutor och spindlar. Jag lever för sommaren och tycker Sverige borde ha längre sommar. Jag är spontan, bestämmer mig i sista sekund. Tycker mycket är pinsamt men när jag är med mina vänner skiter jag i det mesta, YOLO lixom ;). Jag lyssnar alltid på musik i bussen, allt från topplistan till allt annat, haha blandat är bäst! Älskar att gå på konserter, känslan att sjunga så högt man kan utan att bry sig om att jag är SÄMST på att sjunga. Tycker om att spendera tid på fotbollsplanen, vilket jag gör. 

Thats it, hoppas ni får en bra lördag! 

/ Conne 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback