mitt år 2014

Januari 
Startade året på bästa sätt med ett superhärligt gäng.
Helt ärligt hände det inte så mycket mer första månaden på nya året. 
 
Februari
Skäms över att säga detta men detta är nog tyvärr den roligaste bilden som togs under hela Februari månad. Herregud vad tråkig start på året inser jag nu.
 
Mars
I Mars månad firade vi både Matilda och Cornelia som fyllde 17. 
Fotoraferade även danstreornas slutproduktion på skolan.
 
April
Vi gjorde nog allvarligt årets bästa chokladkaka som vi gav till killarna i The Fooo. 
Införskaffade mig en iPhone 5s som jag fortfarande är väldigt glad i. 
Käkade även årets första glass. Shit vad mitt liv kom igång igen. 
 
Maj
Vi träffade på The Fooo killarna igen och fick ta en ganska ful gruppbild. Men kul var det. 
 
Juni
Kreta. Behöver jag skriva något mer?
One Direction konserten. Behöver jag skriva nått mer här heller? Ljuger inte om jag säge att Juni 2014 var den bästa månaden i mitt liv. 
 
Juli
Hängde en del vid poolen. 
Firade att Connen kommit hem från Malta igen.
Även jag fyllde 17. 
Jag och Connen besökte Lovisas hus och hade poolparty med oss själva. 
Fick ta min första selfie med självaste Saade
Välkomnade hem Marias familj.
Tillbringade massa kvällar på stranden.
 
Augusti
Bevittnade ännu ett utav The Fooo´s uppträdanden tillsammans med Lovisa på Smögen. 
Bodde på camping tillsammans med familjen.
Vi var ute på moppeäventyr tillsammans
'
Var på The Fooo konsert igen
Fick se Eric uppträda igen vilket var otroligt länge sedan. (Vi gillar att gå på konserter och sånt där haha)
 
September
Det största som hände i September var nog att jag klippte av och donerade mitt hår. Nästan 35cm försvann.
Min klass var hemma hos min fotolärare och fotade massvis i ett helt dygn. 
Träffade Eric och Ylva från Paradise Hotel. Vill bara tillägga också att Eric la upp den sista bilden på sin instagram. Cool? A jag vet, haha.
 
Oktober
Var i London tillsammans med Cornelia. Det var verkligen något av det roligaste jag gjort! Hade så roligt!!
Firade halloween med alla mina tjejer
 
November
I November höll vi på med föreställningen. Det kan ni ju inte ha missat i alla fall.
Hela November var en sånhär mysmånad med förberedelser inför julen.
 
December
Vi var och fotade lite i studion på skolan
Och givetvis har det blivit lite långpromenader i snön som äntligen bestämde sig för att visa sig. 
 
/ Cassie

 
 

 
 

 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback