Min språkresa till MALTA

 
HELLUUU!
Som ni vet var jag på språkresa till Malta såååå här kommer äntligen inlägget om de!
Först vill jag säga att om ni har chansen att åka så ska ni verkligen göra det, så sjukt mycket som jag gjorde dom 3 veckorna som är ett minne för livet!
Under alla veckor jag var där så var det sol VARJE dag och inte något regn, så ja det blev mycket sol och bad. Jag bodde även på ett lyxigt hotell som hade allt man ville ha, bästa va väl poolen och deras egna strand.
 
Men ja grejen är ju att läsa engelska så man gick i skolan några timmar på vardagarna sen på kvällarna var det massa annat skoj som olika partyn. En dag var det skumparty som ni ser på nån bild, helt crazy, skum överallt haha. 
Jag hade iallafall askul med nya kompisar och mina två kompisar jag hade med mig!
 
Har ni frågor om språkresa kan ni bara ställa dom så svarar jag. :)
Ha de bäääääst!
/Conne ♥

Kommentarer
Mathilda säger:

Åh jag åkte också på språkresa med STS i Malta i somras, instämmer med dig om att alla borde åka på det!

sv; åh tack så mycket, detsamma!

2014-10-03 | 20:58:08
Bloggadress: http://mstigeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback