Julkänslor



Lördagen spenderades hemma hos mina kusiner med både pepparkaksbak och lussebullsbak tillsammans med halva släkten. Fick riktig julkänsla, så härligt! 

Söndagen tillbringade jag med samma hälft av släkten på ett supermysigt ställe ute på landet där vi firade min kära mormor med mat och tårta.

Är det inte märkligt att jag alltid lägger upp bilder på mat? Det får bli skärpning på den fronten! Ännu märkligare är det väl att jag alltid fotar till bloggen med min iPhone när jag faktiskt går foto i skolan.. 
Anyway, nu ska jag sova. Det var varit en lång tisdag för min del, som alla tisdagar då jag börjar skolan 08.10 och stannar i stan och har dans till 20.30 på kvällen. Godnatt på er, pussssss

/ Cassie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback