kreta 2014

Först och främst vill jag bara säga att jag från och med nu aldrig kommer lova något mer för jag är så fruktansvärt dålig på att hålla det haha. Det blev senare än jag trodde hos Lovisa igår så jag orkade faktiskt inte sätta mig med bilderna igår. Men nu har jag i alla fall fixat ihop ett inlägg. 
 
Den 5 juni åkte jag och min familj till Kreta vilket jag velat göra sedan jag var 8 och det var verkligen sååå värt väntan. Långt över mina förväntningar!
 
Där vi bodde
 
De första dagarna låg vi mest vid poolen och havet (och åt massor)
 
Hotellet på kvällarna
 
Mitten på veckan åkte vi till Elafonissi och det är heeelt klart mitt favoritställe jag någonsin varit på! Vattnet var verkligen helt klart, som en stor pool nästan. (sista bilden är tagen under vattnet)
 
Dagen efter var vi på en annan liten utflykt till ett jättemysigt ställe där vi åt och åkte trampbåt
 
Avslutar med lite bilder på Bamse och hans vänner
 
/ Cassie ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback