Språkresa Malta





Som ni kanske vet så älskar jag att resa, speciellt där det är soligt och varmt. Jag har faktiskt glömt o berätta att jag ska åka på språkresa till Malta i sommar i 3 veckor! 

Jag har vääääldigt länge velat åka iväg någon stans till ett engelsktalande land på "egen hand" o kunna använda min engelska. Visst jag reser ganska ofta men då har jag alltid med min familj som för det mesta tar hand om snacket. Så förra sommaren började jag söka runt och såg det här med språkresor och det lät helt otroligt. Jag pratade med kompisar om de ville med men jag hade ingen som var intresserad, så jag hade då tänkt att ge upp men gjorde inte det. Jag pratade med mina föräldrar och de hade gått med på det, så vi bestämde att jag skulle åka till England. Vilket jag då var jätteglad över. 
Men eftersom jag snackade ganska mycket om att jag inte ville åka själv så kom 2 kompisar och sa att dom plötsligt var intresserade och jag blev så himla förvånad och glad för jag ville inte åka själv, lixom de är ju ganska scary. Så vi 3 bestämde att vi hellre ville åka till ett varmare land, ja nämligen Malta! Ja jag är så glad att det blev Malta istället för  England, har jag faktiskt varit där några gånger. Sen så ville vi ha det så bra som möjligt så vi bestämde att bo på resort med pool ( ja pool är de bästa jag vet). Så i sommar hoppas jag på att bli bättre på engelska, träffa massa nytt folk, och ha grymt kul med sol, bad, disco och allt sånt awesome. 
 Någon som ska dit/ har varit där? :) 

Pusssss

/ Conne 

Kommentarer
Sandra - foto & vardag säger:

Svar: Åh tack så mycket finisar :)

2014-04-14 | 10:13:37
Bloggadress: http://sandraclaesson.blogg.se/
Hulda Morath säger:

Fyyy farao vad roligt ni kommer att ha! Var där i somras så om du har några frågor så är det bara att fråga på!:-)

2014-04-18 | 17:04:39
Bloggadress: http://huldamorath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback