Högby spa

Obs: bilder från deras hemsida.
 
Min helg har varit extrem. Fullt upp hela tiden. Ska inte babbla för mycket nu so take it easy. Helgen började med att hela min familj drog till östergötland och hälsade på lite släkt. Sov där hela helgen o firade min kusin, åt god mat osv. Men sist men inte minst så tog mormor med mig o min familj på spa. Ett litet spa men jätte mysigt! Fick även Hamam som är en sorts massage med massa skum, riktigt skönt var de. :) 
 
Ikväll har jag även hunnit med att ha en liten klassträff. Vi grillade och myste lite vid stranden. Hoppas det händer igen, var ju riktigt mysigt! 
 
/ Cornelia ♦
 

Kommentarer
Jenny säger:

Åh det där såg inte lite härligt ut!

2013-09-09 | 20:06:14
Bloggadress: http://jennystoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback