en riktigt bra fredag

Hatar mobildbilder, förlåt!
 
Idag var jag äntligen (!!!) tillbaka i skolan igen. Det blir ganska långtråkigt att bara gå sjuk hemma. Vid lunch hade vi 2,5 timmars håla så klassen gick till Lotus och käkade buffé, riktigt mysigt att umgås hela klassen. Mätt som ett as blev jag också!
Efter skolan gick jag in till stan och skulle köpa Our Moment parfymen meeen den var slut så får väl vänta. Lite senare på kvällen gick jag och två kompisar och tittade på bio, och varför inte ta This Is Us för tredje gången haha.
Hur har er dag varit? Pussss
 
/ Cassie ♥
 

Kommentarer
Silvia säger:

Fin blogg. Kolla in på min blogg med :)

2013-09-08 | 17:38:03
Bloggadress: http://www.nattstad.se/SilviaS
Kajsa Johansson säger:

låter som en bra fredag! oj, tredje gången? tredje gången gillt som man brukar säga ;)

Svar: Den är ju såå bra! Har du sett den? :)
cwick.blogg.se

2013-09-08 | 20:55:42
Bloggadress: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback