första gymnasiedagen

Idag är dagen jag både sett fram emot och bävat för, nämligen första dagen på gymnasiet. Jag var så himla nervös precis innan men det var faktiskt inte så farligt då jag insåg att alla på skolan var lika nervösa som jag var då det bara var ettorna där idag. Men imorgon kommer tvåorna och treorna också befinna sig på skolan så jag är jättenervös igen haha. Nu ska jag sova och ladda upp inför imorgon, godnatt!
Bilden är från sommaren 2012.
 
Vill även passa på att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men denna gång skyller jag på Cornelia hehe.
 
/ Cassie ♥
 

Kommentarer
Tea säger:

Så skönt att det gick bra med gymnasiet :D Jag bara älskar bilden också, perfekt ljus!

Svar: Åh gud vad glad jag blir av såna här kommentarer!! / Cassandra
cwick.blogg.se

2013-08-20 | 10:04:12
Bloggadress: http://teajohnsson.blogg.se
Emme säger:

Älskar bilden ♥

2013-08-21 | 17:05:57
Bloggadress: http://emmesphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback